Monday, August 17, 2009

Produk Percubaan dgn Harga Promosi!!

Salam aura perjuangan, salam usahawan buat semua pejuang dan pengguna setia produk DCL (De Classic Life). DCL kini memperkenalkan produk-produk baru untuk dicuba oleh pengguna-pengguna setia produk hebat DCL. Semuanya dengan harga promosi!

Jom jengah apa produk baru DCL!

1. Ubat Gigi - Ubat gigi (treatment/rawatan) yang mengandungi bahan aktif istimewa iaitu B17, rumusan ajaib pertama di Malaysia untuk rawatan gigi, gusi dan mulut. Sementara pembungkusan siap, ia boleh dibeli hanya pada harga promosi RM9.90 - 200gm!
2. ADUKA - Jika bidadari adalah rumusan istimewa untuk wanita, kini ADUKA minuman berkhasiat hadir untuk lelaki. Harga promosi RM25.90!
3. Love Time Gel - Berfungsi untuk meningkatkan 'pertahanan' ejakulasi lelaki. Cara penggunaan: Sapu sedikit di urat bawah 'senjata lelaki' dan dipergelangan! Harga percubaan RM58.00!
4. Diabeherb Miracle Drinks (1 Liter) - Berfungsi memberi perlindungan maksima ke atas masalah kencing manis, darah tinggi, meningkatkan sistem buah pinggang, kencing tidak lawas dan menambah tenaga. Harga promosi RM90! Cara guna: 50ml - 2 atau 3 kali sehari
5. Girdle - Nak badan nampak cun tanpa menggeleber? Dapatkan Girdle pada harga promosi RM800 untuk saiz M, L, XL manakala RM900 untuk saiz XXL, XXXL!

Sekarang memang tengah meletup barang2 ni dikalangan pengguna2 setia dan usahawan2 DCL! Hari tu Haf nak ambil stok pun kena 'Q'.. So, tunggu apa lagi? Tempah sekarang! Bayaran pos laju untuk penghantaran cuma RM10 sahaja!

No comments:

Post a Comment