Wednesday, August 5, 2009

Stokis & Pengedar DCL

Assalammualaikum wbth..

Salam perjuangan, salam penuh kasih buat semua pengunjung blog. Semoga kehidupan yang kita lalui hari ini lebih baik daripada semalam.

Sebagaimana dipaparkan dalam media massa dan media cetak, DCL terus berkembang dalam mengukuhkan kedudukannya sebagai syarikat MLM Bumiputera Islam yang gah di rantau Asia. Usaha dan semangat pejuang-pejuang DCL yang sentiasa memberikan komitmen yang tinggi, mencerminkan kehebatan DCL bukan sahaja melalui produk-produk hebat, halal dan berkualiti serta mampu dimiliki bahkan sentiasa diingatkan Pengasas 1 dan 2 DCL iaitu Dato Stapa Hj Omar dan Dato Azlina Che Abdullah untuk sentiasa mensyukuri nikmat Allah.

Pejuang-pejuang merangkap usahawan DCL sentiasa diingatkan untuk bersyukur, mengunjungi Kaabah bagi menzahirkan kesyukuran, sentiasa berkongsi nikmat melalui derma dll. Lantaran objektif utama DCL untuk membangun ekonomi ummah berdikari, ia merupakan satu perjuangan kita sebagai Melayu Bumiputera Islam untuk bangkit dalam dunia perniagaan.

Justeru itu, dengan platform yang terbina atas nama De Classic Life (DCL), syarikat yang kukuh dari aspek kewangan, pemimpin tersohor yang telah berkecimpung dalam arena MLM, ukhuwah yang terbina antara usahawan2 DCL, ditambah pula keunggulan produk DCL, Haf menjemput kepada semua bakal usahawan/pengedar yang berminat untuk menjadi stokis samada online atau offline menghubungi/SMS Haf di +019.288.5583.

Bakal2 usahawan(stokis)/pengedar DCL setiap negeri juga diperlukan untuk memenuhi dan menampung keperluan permintaan stok termasuklah di daerah/kawasan2 tempat tinggal anda!!
Bagi yang berniaga online, ini juga peluang anda untuk menambah pendapatan sampingan!

Untuk anda menjadi stokis, minimum modal yang diperlukan hanya RM10k sahaja! Stokis yg berdaftar dibawah kumpulan HafrazDCL juga akan disenaraikan mengikut negeri dan kawasan bagi memudahkan pengguna mendapatkan produk DCL!

Yang berminat juga digalakkan menghadiri kursus2, perjumpaan dan mesyuarat.. Anda boleh berdaftar menjadi ahli bersama HafrazDCL dan menjadi wakil DCL di kawasan tempat tinggal anda!! Berminat?? SMS Haf +6019.288.5583

No comments:

Post a Comment