Thursday, February 12, 2009

Apa itu DCL?

DCL (De Classic Life): Perniagaan yang berorientasikan MLM tulen (BUKAN skim yang menjanjikan cepat kaya seperti piramid, sistem binary, "Business Concept/Sistem Perniagaan yg diprogramkan atau macam-macam skim cepat kaya yang lain").

DCL memberi peluang kepada ANDA untuk mengubah kehidupan dan membantu insan lain. Berdasarkan perutusan Pengasas DCL, Datuk Stapa dan Datuk Azlina Che Abdullah, DCL TIDAK SEKALI-KALI berkompromi dalam soal kesucian (HALAL) produk, kualiti serta kesan negatif kepada penggunaan produk.

DCL adalah MLM Bumiputera terunggul di rantau ini. Selain itu, warga kerja DCL sentiasa memberikan komitmen yang tinggi, malah DCL sentiasa menghargai pengedar-pengedarnya.

Menjadi pengedar DCL, bukan bererti anda perlu duduk sahaja. Bertindak secara BETUL. Ini bermakna, anda harus belajar bagaimana pengedar DCL lain melakukannya dengan jaya. Rajin-rajinkan diri menghadiri seminar-seminar motivasi, perjumpaan pengedar dan anda perlu melengkapkan diri dengan pengetahuan di dada. Bermusyawarah amat digalakkan!!

Don't you ever underestimate yourself! Orang yang GAGAL sentiasa mencari ALASAN! Sesungguhnya Allah TIDAK AKAN mengubah nasib sesuatu kaum itu melainkan kaum itu sendiri mengubahnya!! :)

Ayuh!! Bukalah lembaran baru dalam hidup anda! Jangan dibazirkan masa yang ada. Ingatlah bahawa KEGAGALAN itu bukan satu TRAGEDI, tetapi USAHA itu sebagai STRATEGI.

Daftarlah sekarang untuk menjadi sebahagian daripada kami di SINI!! 

No comments:

Post a Comment