Friday, February 27, 2009

DCL Satu Pilihan Yang TEPAT

Jangan pandang mudah apabila anda sampai ke blog ini. Ianya PELUANG berharga untuk ANDA. Dalam hidup, peluang hanya datang SEKALI SEUMUR HIDUP, jika bernasib baik mungkin peluang akan datang dua tiga kali seumur hidup atau lebih MALANG sekali peluang tidak muncul langsung!

Berhenti sejenak, lihat apakah peluang yang ada didalamnya. Anda musykil? No talian juga disediakan untuk bertanya. Emel juga ada untuk mengajukan soalan. Ruang Chat dan YM juga ada untuk bertanya lanjut. :)

Ambil peluang untuk mengetahui dan memahami Pelan Pemasaran DCL yang HEBAT! Cuba dan amalkan produk DCL yang terbukti dan diakui kehebatannya. Berkualiti, Halal, Berpatutan dan Tiada Kesan Sampingan! De Classic Life (DCL) juga menekankan konsep AMAL JARIAH iaitu Tabung Kebajikan Rakan Niaga & Tabung Kebajikan DCL. De Classic Life (DCL) memperuntukkan 0.25% dari nilai jualan syarikat untuk TUJUAN KEBAJIKAN DAN MENINGKATKAN SYIAR AGAMA! Anda sertai kami, dalam masa yang sama boleh beramal.

Anda tak tahu macam mana nak mulakan? Daftar dengan HafrazDCL hari ini juga!!

Gunakan kuasa pilihan yang ANDA ada untuk membuat pilihan yang tepat!
BUAT PILIHAN YANG BETUL
BUAT CARA BETUL
BUAT BETUL-BETUL


Anda masih rasa sukar? Jangan berfikiran NEGATIF. Orang BERJAYA mempunyai TABIAT yang POSITIF! Berhati-hati dengan kata-kata ANDA! Melalui kata-kata, ia akan menjadi TABIAT! Di sini dititipkan beberapa tips bagi ANDA merebut PELUANG ini!!

1. Pelajar-pelajar IPT.
De Classic Life mempunyai produk minda E Gnius untuk membantu kecemerlangan akademik anda! Produk berasaskan homeopati ini tidak lebih dr RM50 pun! Saya percaya, nilai top up telefon anda juga pasti lebih dari ini!! Iya kan?? Jadi mengapa tidak mencuba produk minda berkualiti yang mampu membantu kecemerlangan akademik anda? Cuba amalkan 3 bulan dengan berdisiplin! Rahsia kejayaan itu boleh dikongsi dengan rakan-rakan lain di kolej/asrama di IPT sambil membuka keahlian hanya RM50 SAHAJA!! Anda cuba!! Buktikan Anda ada perubahan dengan E Gnius!

Kita juga dalam usaha memboikot barangan ISRAEL dan sekutunya. Kenapa kita tidak menyokong barangan tempatan? De Classic Life mempunyai Shower Scrub, Hygiene Wash untuk remaja perempuan & wanita, sabun muka d laila dan juga Sabun Basuh SA9! Jadi anda boleh menggalakkan rakan-rakan anda sama-sama menjadi ahli DCL bagi mendapatkan harga ahli. Mudah bukan?

Jika anda masih ada alasan bermakna anda akan gagal. INGAT!! ORANG GAGAL MENCARI ALASAN, ORANG BERJAYA MENCARI CARA!

2. Bloggers
Kepada yang gemar berblogging, ini juga peluang anda..sambil berblogging anda juga boleh sama-sama memperjuangkan DCL melalui blog anda dengan bertukar-tukar link atau banner exchange. Cuba produk De Classic Life. Rasai perubahannya. Anda tidak rugi jika anda sihat & cantik dengan produk De Classic Life (DCL). Ini satu lagi cabang untuk menambah pendapatan secara online. Daftar SEGERA HARI INI! Nama anda turut akan dipaparkan dalam blog ini mengikut kawasan yang anda wakili!! Jika ada yang berminat, mereka akan terus menghubungi dan mendaftar bersama anda! Apa tunggu lagi?? Daftar dengan hafrazDCL sekarang!!

3. Gomen/Private
Sekarang sedang gawat, semuanya akan jadi gawat. Namun DCL tidak mudah terjejas kerana kegawatan ekonomi. Modalnya kecil, untungnya besar. Anda menjadi BOS sendiri. Pendapatan tiada had, malah sama-sama membantu orang lain! Bukankah ia kerja mulia??

Kawan-kawan di ofis pasti ramai. Anda cuba produk ini seperti Red Guara Cafe! Bagi yang ada pantry di ofis, boleh letakkan 1/2 aluminium pack dalam almari ofis. Pagi-pagi masa sarapan boleh bancuh red guara cafe yang memberi anda tenaga, tidak mudah letih atau mengantuk! Jangan kedekut. Bancuhlah dua-tiga paket untuk rakan-rakan anda rasa. Mereka pasti akan rasa perbezaannya. Tarik perhatian mereka dengan cara yang hikmah. Paling tidak pun mereka akan membeli dengan anda! Boikot produk ISrael seperti keluaran Nestle spt (Kopi, Milo)!! Jangan hanya cakap nak boikot tapi masih terus beli produk Israel dan sekutunya! :)

4. Ibu Bapa / surirumah
Sayangi anak-anak anda..berikat mereka yang terbaik. D Gnius untuk kanak-kanak bawah 12 tahun, manakala E Gnius untuk atas 12 tahun! Ia membantu perkembangan minda anak-anak anda! Untuk hubungan suami isteri, boleh cuba produk paling hangat di pasaran iaitu Bidadari dan Q She untuk isteri, manakala Red Guara Cafe sesuai untuk seluruh keluarga. Tukar sabun mandi kepada shower scrub, sabun baju ke SA9 umpamanya. Tawan hati jiran anda dengan minuman red guara cafe apabila mereka bertandang. Hakikatnya anda perlu mencuba dulu dan merasakan perubahannya! Lebih mudah untuk anda berkongsi pengalaman! Ianya memang menarik!!

5. Guru-Guru /guru tuisyen
Berbalik kepada produk D Gnius & E Gnius, guru-guru boleh menarik perhatian anak murid atau ibu bapanya dengan produk ini. Jika ibu bapa melihat perubahan kepada anak mereka, pasti mereka mahu menjadi ahli untuk mendapatkan produk minda DCL pada harga ahli secara berterusan!!

Ini sedikit tips dari hafrazDCL! Untuk lebih lagi, jom daftar SEGERA DI SINI!!

Hafraz +6019.288.5583
YM: hafiza81@yahoo.com
YM: azifah_engineer@yahoo.com

No comments:

Post a Comment