Tuesday, February 3, 2009

d laila Fantasia Perfumed Body Moisturizer



d laila Fantasia Perfumed Body Moisturizer is a unique formulation that refresh skin, accelerate and balance skin pH the moisturizer is smooth to apply and absorb quickly into skin. It give an immediate effect on skin complexion and feel. It also helps to moisturize and nourish skin. The moisturizer is rich with nourishment which helps in skin cellular renewal to replace dry soft and smooth skin texture. It also helps to retain firmness and elasticity to the skin and retain young look.

Vitamin C - To lighten skin, keep skin healthy and beautiful.
Vitamin E - Mosturize skin cellular from within. Protect skin from free radicals and keep skin healthy. Contain high level of fragrance (among the highest in the market) retain fragrance the whole day.

Price/Harga:
Code/Kod: BC-7
Fantasia Perfume Body Moisturizer - 100ml
WM: RM48.00 | WM: RM 52.00 | Bru: $27.00 | S'pore: $27.00

d laila Fantasia Perfumed Body Moisturizer:
Dikomposisikan dari bahan semulajadi mewah, minyak aromaterapi, tanpa kesan sampingan dan suci.

d laila Fantasia Perfumed Body Moisturizer
adalah satu formula unik yang mampu untuk memberi kesegaran kulit. Mempercepatkan dan mengimbangi pH kulit yang asal. Pelembap yang menyerap dengan mudah dan memberi kesan segera dari segi rasa dan rupa kulit disamping membantu mengekalkan khasiat yang diperlukan dan melembapkan kulit pada kadar keperluan kulit. Pelembap yang kaya dengan khasiat berupaya membantu membina sel kulit bagi menggantikan sel kulit kering dan kasar. Ini akan menyebabkan kulit lembut, lebih halus, gebu, anjal dan sentiasa muda.

Vitamin C - Menjadikan warna kulit lebih sekata, menguatkan sel kulit dan menyerlahkan keserian kulit.
Vitamin E - Melembapkan sel kulit dari dalam, melindungi kulit dari unsur-unsur bebas radikal dan menyihatkan kulit. Kandungan wangian yang mampu bertahan sepanjang hari.

No comments:

Post a Comment