Thursday, February 12, 2009

Masalah Kegemukan / Obesity Problem

Penyakit: Kegemukan / Obesiti
  • Makanan dan minuman yang bersifat asidik seperti daging, minuman berkarbonat dan makanan ringan adalah penyumbang terbesar terhadap masalah obesiti.
  • Kebanyakan orang beranggapan, lemak adalah punca kegemukan. Sebenarnya, asid yang berlebihan menyebabkan pengumpulan lemak berlebihan bagi tujuan menghalang asid yang berlebihan dari menjejaskan organ-organ badan. Oleh kerana itu, asid berlebihan adalah PUNCA SEBENAR Obesiti atau Masalah Kegemukan
Bagaimana DCL menjadi Mekanisma:
1. Oxy-Pi D'ionik
Bersifat alkali (pH 8.5-pH 9.5) sangat berkesan untuk mengimbangi kesan asidik yang boleh menyebabkan kegemukan. Ia juga menyebabkan berlakunya penyusutan lemak pada badan.
2. Inte-Clense
Melalui proses pembuangan kotoran lama dan baru akan membantu mengurangkan mendapan najis kering pada usus yang boleh menambahkan berat badan.
3. Red Guara Cafe
Bertindak sebagai penahan lapar, membantu untuk menurunkan berat badan.

Cara Guna:
1. Oxy-Pi D'ionik - Minum sekurang-kurangnya 10 gelas sehari
2. Inte-Clense - Makan 2-4 biji sebelum tidur
3. Red Guara Cafe - Amalkan minum secawan Red Guara Cafe sebelum makan dan sarapan pagi

Bagi penghidap masalah obesiti, anda harus mendisiplinkan diri mengambil produk yang disyorkan. Rangkaian produk yang disarankan seperti Oxy Pi D'ionik, Inte-Clense dan Red Guara Cafe tidaklah terlalu mahal jika dibandingkan dengan ketidakselesaan masalah obesiti yang anda hadapai.. Dapatkan kesihatan yang optimum dengan produk berkualiti DCL, Berkualiti, Halal dan Harga Berpatutan..

Berusaha, berikhtiar, bertawakal, dilupa jangan keimanan dan kesabaran..

Dapatkannya segera!! Hubungi Hafraz +6019.288.5583

No comments:

Post a Comment