Sunday, February 8, 2009

Tahniah Datuk Azlina Che Abdullah!

Masih belum terlambat rasanya bagi hafrazdcl group network untuk mengucapkan setinggi-tinggi tahniah buat wanita kebanggaan DCL iaitu Datuk Azlina Haji Che Abdullah atas pengiktirafan sebagai Wanita Ikon Malaysia 2008!

Kami berbangga mempunyai pemimpin yang berwawasan tinggi dalam usaha mengukuhkan ekonomi ummah melalui DCL..

Kami bangga menjadi rakan niaga DCL.. DCL, Satu Wadah Perjuangan..Lebih Adil, Lebih Sukses!!

Ayuh anda di luar sana..segera berdaftar menjadi rakan niaga DCL bagi mengecapi gaya hidup yang lebih sihat serta kebebasan kewangan! Sambil membeli, sambil menderma.. Tidak rugi menyertai DCL sekarang kerana DCL kini memasuki Fasa III yang lebih gemilang!!

Anda hanya perlu menjadikan produk DCL sebagai amalan hidup seperti sabun DCL, pencuci wanita, skrub mandian fantasia dan pelbagai makanan dan minuman kesihatan seperti mana anda membeli sabun baju setiap 1/2 bulan, begitu juga sabun mandi, pencuci wanita, set pencuci muka dan banyak lagi.. Tukar cara hidup ke arah yang lebih baik dengan DCL!!

Mengapa perlu disokong lagi produk-produk Israel dan sekutunya?? Anda membeli di DCL sambil menderma.. betapa murninya pembelian anda disamping membantu insan-insan yang memerlukan..

Daftar hari ini dengan pelbagai pakej seperti di sini dan juga di sini!! Pilih mengikut kemahuan anda hari ini dan jadilah wakil rakan niaga di kawasan tempat tinggal anda!! No tel, nama dan kawasan tempat tinggal anda akan disenaraikan untuk memudahkan ahli baru berdaftar terus sebagai ahli anda..!! Mudah kan? Hanya tunggu panggilan sahaja!! Daftar sekarang!!


No comments:

Post a Comment