Monday, February 2, 2009

D-Gnius & E-Gnius


(Click for Larger Size)

D-Gnius & E-Gnius are brain nourishment formulated by homeopathy experts, Prof. Dr. Reckeweg (Pharmazeutisce Fabric & Co. Gmbh. Bensheim Germany) from Germany which is proven to nourish the brain (increase brain cell functions) by stumulating the axiomatic and axsodentritic neuron cells, ultimately increasing the functioning of the central nervous system.

D-Gnius & E-Gnius adalah makanan otak yang diformulakan oleh pakar perubatan homeopati, Prof. Dr. Reckeweg (Pharmazeutisce Fabric & Co. Gmbh. Bensheim Germany) dari Jerman yang terbukti berkesan menyuburkan otak (meningkatkan fungsi sel otak) dengan menggalakkan Rami Saraf Aksomatik dan Aksodendritik pada sel Neuron otak seterusnya meningkatkan proses pengawalaturan Central Nerve System (CNS).

Siapa yang amat memerlukan D-Gnius & E-Gnius?
Tentunya anak-anak kita.. D-Gnius khas untuk kanak-kanak bawah 12tahun, manakala E-Gnius pula untuk anak-anak yang berusia 12 tahun ke atas. Kepada penuntut-penuntut IPTA dan IPTS juga amatlah digalakkan memakan makan kesihatan minda ini kerana ia mampu meransang minda pelajar supaya lebih mudah menerima dan memahami pembelajaran yang dilalui..

Sayangi anak anda.. Berikan mereka makanan minda yang terbaik! Hanya D-Gnius & E-Gnius dari DCL! :)

Harga/Price:
1. Code: HP-2
D-gnius - 80biji/tablets (Kanak-kanak 12tahun kebawah)
WM: RM39.50 | EM: RM41.50 | Bru: $21.00 | S'pore: $21.00

2. Code: HP-2
E-gnius - 90biji/tablets (Dewasa/Adult)
WM: RM48.00 | EM: RM53.00 | Bru: $21.00 | S'pore: $21.00

Untuk tempahan: Call/sms +6019.288.5583 (Hafraz) atau emel ke hafraz81@gmail.com





No comments:

Post a Comment