Sunday, June 7, 2009

Bidadari Terus Menjadi Igauan Wanita..

Assalammualaikum wbth..

Lama betul rasanya Hafraz tak sempat nak update aktiviti-aktiviti yang Hafraz join dengan DCL.. maklumlah, asyik benar mempromosi Bidadari dengan Q She lebih-lebih lagi sempena musim-musim orang nak kahwin ni.. hehe..

Baru-baru ini sahabat sebilik Hafraz semasa di UUM ada singgah ke rumah. Sahabat Hafraz ini baru sahaja mendirikan rumah tangga, baru posting di N9.. Dia cerita kata selalu letih..Apalagi saya unjuk la BIDADARI! Lepas pekena BIDADARI DCL, mak aihhh.. hari-hari dia sms Hafraz kata Bidadari DCL ni bagus, malah memberi tenaga! Terus sign up jadi ahli! Hehehe..

La ni promosi untuk menjadi ahli DCL masih berjalan untuk 2 Botol Bidadari 375ml dengan kit keahlian hanya RM149.00 SAHAJA! Rugilah kalau masih ada yang berkira untuk kesihatan diri. SEGERA hubungi atau kalau malu sesangat boleh SMS Hafraz di 019.288.5583 atau yang mana jauh boleh tengok senarai downline Hafraz DCL untuk jadi ahli ikut kawasan. Kalau tak ada senarai kawasan, jadilah yang pertama dalam rangkaian HafrazDCL untuk kawasan anda ya..!

Anda yang mendaftar di bawah rangkaian Hafraz DCL boleh mengemukakan ym anda untuk dimasukkan ke ruangan blog bagi melayani pelanggan-pelanggan mahupun pengunjung yang berminat untuk mengetahui tentang DCL terus kepada anda!

Insyaallah, Hafraz akan cuba sedaya upaya memberikan info terkini termasuklah aktiviti2 yang dianjurkan DCL. Rajin-rajinlah melawat blog Hafraz DCL ok.. Salam jumpa lagi..

DCL.. LEBIH ADIL, LEBIH SUKSES!

No comments:

Post a Comment