Wednesday, June 10, 2009

Corat-Coret Majlis Distributor Rally 10 Jun 09

Assalammualaikum kepada pejuang2 DCL..

Pengisian sepanjang majlis Distributor Rally malam tadi tetap meriah dengan kehadiran Pengarah Pemasaran DCL yang juga merupakan Mantan CA iaitu Encik Azlan, walaupun ketiadaan Pengasas 1 Dato Stapa kerana beliau berada di Singapura untuk meneroka peluang perniagaan di sana. Biarpun begitu, ingatan beliau kepada pejuang-pejuang DCL tidak pernah lekang dan beliau telah menyampaikan salam takzimnya buat semua pejuang2 DCL yang hadir pada malam tadi.

Majlis diacarakan oleh En. Samsul Bahri iaitu Pengurus Pemasaran DCL dan dimulai dengan bacaan doa serta suntikan semangat melalui aura Lagu Impian DCL. Jangan kata mak dan ayah yang dah jadi pengedar DCL minat lagu ni malah juga si cilik kecil yang datang sama juga hafal lagu Impian DCL ni. Heheheh.. Hebat betul penangan lagu Impian DCL cetusan Dato Stapa..

Seterusnya penyampaian testimonial oleh Puan Rosnah Abd Aziz yang pernah mengalami masalah kemurungan akibat kehilangan anak sulungnya pada Dis 07. Beliau telah mengamalkan Amazing dan E brain untuk mengatasi masalah kemurungannya. Alhamdulillah, kini beliau semakin tabah dan tenang dalam mencapai impiannya.

Perkongsian testimonial kedua oleh bakal DD Farah, yang tampil menyerlah dengan penangan Q She yang menjadikan beliau semakin yakin dengan pengurangan berat badan. Kepada kaum wanita yang mementingkan kecantikkan, cubalah Q she secara konsisten. Anda akan merasai hasilnya sendiri! Jom saksikan apa yang dikatakan DD Farah..



(Sumber: downline hafrazdcl group - Thanks Shah! Siapa2 yang dari area UIA, Gombak, Pilah, berminat nak join DCL, boleh la berurusan dengan Shah ni..Shah ni la ni sampai tidur ingat DCL, makan ingat DCL, minum pun ingat DCL!! Hehehe..siap promo ni Shah!! )

Sedikit info, sepertimana yang kita tahu, dunia sekarang dihantui masalah virus H1N1. Virus ini mengandungi 5 DNA Khinzir, 2 DNA Burung dan 1 DNA manusia yang boleh membawa kepada kematian. Cara ikhtiar untuk menghindar diri daripada penyakit: Ambil 1 sudu Amazing dan 8 titik Nigella 2-3 hari sekali.

Buat lelaki yang cepat keletihan, amalkan 2 biji Rylex dan Kopi Guara untuk gaya hidup aktif dan hubungan mantap bersama isteri anda!

Majlis digamatkan dengan hentakan motivasi dari CD Zhulhulaifah Shoukatt Ali yang mana Haf pernah menghadiri kursus homeopati kelolaannya.. Memang banyak info! CD Effa (panggilan mesra) juga mengambil keputusan drastik untuk meletak jawatan sebagai pekerja bank untuk memberi fokus kepada DCL. Beliau menegaskan bahawa keyakinan diri harus ada untuk menjadi apa yang kita impikan. Untuk post akan datang, Haf akan upload info tentang seminar2 yang bagus untuk pejuang2 DCL (downline saya terutamanya yekkk!! Sila ambil perhatian!!).

Akhir sekali ingatan buat pejuang2 DCL supaya tidak mencantas pengedar lain dan PV serta under cutting harga barangan produk DCL oleh Pengarah Pengurusan DCL, En. Azlan. En. Azlan juga menyampaikan pin buat pelayak Emerald Manager bagi kawasan Lembah Klang. Tahniah kepada pelayak EM! :)

No comments:

Post a Comment