Wednesday, June 10, 2009

Keistimewaan Apple Gold Set!

Salam pejuang2 DCL.

Sengaja Haf asingkan tentang keistimewaan Apple Gold Set ini di ruangan post yang berlainan. Ianya bertujuan memberi fokus untuk panduan dan keistimewaan produk baru kelahiran DCL ini.

Keistimewaan Apple Gold ini telah diterangkan oleh Puan Raharaziah Md Hassan pada malam Distributor Rally 10 Jun 09 di Wisma Sejarah Kuala Lumpur.

Set Apple Gold ini menggunakan teknologi nano di mana penggunaannya mampu menyerap 100% ke dalam kulit kerana patikel-patikelnya halus dan mampu menyerap dengan sempurna ke lapisan kulit. Set Apple Gold ini mengandungi rumpai laut, aloe vera, timun dan pelbagai herba mewah. Set ini mengandungi Apple Bar, Apple Facial Toner, Apple Moisturizer, Apple Night Cream dan Apple UV Cream.

Keistimewaan Set Apple Gold:
1. Membersih dan mengimbangi warna kulit & berupaya dalam membantu mencerahkan kulit
2. Produk ini memberi kelembapan pada kulit.
3. Membantu dalam mengecilkan pori-pori pada kulit wajah.
4. Bertindak sebagai agen pemutihan serta memudarkan masalah pigmentasi.
5. Sangat sesuai untuk perlindungan kulit baik lelaki atau wanita tambahan pula fenomena El Nino yang sangat panas dasawarsa ini ditambah dengan lapisan ozon yang makin menipis dan bocor di sana sini yang menyebabkan pancaran sinar UV.

Ianya sesuai untuk semua jenis kulit.

Promosi: Beli 2 Set Apple Gold dan anda layak untuk menghadiri kelas teknik facial serta mengetahui titik urutan pada wajah di Wisma DCL!

Boleh juga dijadikan hadiah kepada suami/isteri/keluarga/sahabat atau dijadikan hantaran! Produk yang dijamin kualitinya hanya daripada DCL!

No comments:

Post a Comment